تقدیر ناگزیر
تقدیر ناگزیر

تقدیر ناگزیر

عنوان: تقدیر ناگزیر
کد کالا:

از متن کتاب

من می ترسم سمیرا..می ترسم یک روز به خودم بیام و هیچ کسی از گذشته نمونده باشه تا من رو آروم کنه. من باید بفهمم که بی بی ، چی رو از من مخفی کرده. باید بتونم ببخشمش تا قبل از اینکه دیر بشه.
اشک سمج رو پاک کردم. سمیرا صبر کرد تا دوباره آروم بشم:
-خب؟! گفتی سرنخ داری. نگو که میخوای بری...
-دقیقا میخوام همین کار رو بکنم. من باید برم سراغ چیزهایی که آزارم میده. اگه اون فرضیه درست باشه، اون سه تا چیز و خواب ها، همه نشونه هستند.

نویسنده:

آمنه قیصری(الف)


شابک:

9789641934783


نوبت چاپ:

دوم


ناشر:

علی


قطع کتاب:

رقعی


نوع جلد:

شمیز


تعداد صفحه:

1744


تیراژ:

250

3,000,000  ريال
وضعیت: موجود نیست
طرح جلد (0)
محتوا (0)

 
نظرات کاربران
  • محدثه ایزدمهر
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال
  • 1400/6/3

سلام . راستش اصلا دلم نیومد که برای رمان تقدیر ناگدیر چیزی ننویسم . این رمان واقعا فوق العاده بود . من به سبب رشته تحصیلیم و نویسنده بودنم خیلی کم پیش میاد که رمانی شگفت زده ام کنه ولی اول از همه موضوع جالب و نوی کتاب ، شخصیت پردازی عالی و توجه به کوچیک ترین جزعیات ، پیش بردن سه قصه به طور همزمان بدون ذره ای کاستی و عیب در کار باعث شد عاشق این کتاب و قلم خانوم قیصری بشم . از وقتی خریدمش سه بار خوندمش و هربار بیشتر و بیشتر به پختگی قلم خانوم قیصری پی بردم . من مطمئنم که رمان تقدیر ناگذیر تا سالیان متمادی در فلب و روح خوانندگان رمان جایگاه ویژه ای خواهد داشت . خانوم قیصری عزیز امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشید و با خلق آثار جدیدی در دنیای کتاب و کتابخوانی بدرخشید . قلمتون مانا و تنتون سلامت بانو
 
نظر شما
نظر شما
نام:
*
ایمیل:
محدوده سنی:
*
متن:
*
ورود اعضا
نام کاربری:*
رمز عبور:*